Participatie

Onze school geeft een stem aan iedere leerling en ouder. We zetten in op participatief beleid. Via de inspraakorganen moedigen we ouders en leerlingen aan om hun stem te laten horen.

Participatie

Leerlingenraad - Een Stem voor Iedere Leerling:
We moedigen elke leerling aan om zijn of haar stem te laten horen. Onze leerlingenraad staat open voor alle leerlingen, ongeacht hun achtergrond of interesses, en biedt een unieke kans om actief bij te dragen aan het schoolleven. Als lid van de leerlingenraad kunnen leerlingen meewerken aan het organiseren van activiteiten die de sfeer op school verbeteren, meedenken over schoolbeleid en een positieve impact hebben op de school als leefgemeenschap. Dit zorgt ervoor dat elke leerling de kans krijgt om een actief en gewaardeerd lid van onze schoo te zijn, zijn of haar leiderschapsvaardigheden te ontwikkelen en een verschil te maken in hun omgeving.

Ouderraad - Samen Sterker:
We waarderen de inbreng en betrokkenheid van onze ouders. Daarom nodigen we hen van harte uit om actief deel uit te maken van onze ouderraad. Als lid van de ouderraad krijgt u de kans om direct betrokken te zijn bij de ontwikkeling en het welzijn van alle leerlingen op onze school. U denkt mee na over het schoolbeleid een vormt tegelijkertijd een brug tussen de school en de oudergemeenschap. Deze samenwerking draagt bij aan een rijke en ondersteunende leeromgeving voor alle leerlingen. We moedigen alle ouders aan om hun unieke perspectieven en vaardigheden in te brengen, en samen met ons te werken aan een positieve en inclusieve schoolcultuur.